saya dengan tunang saya.

farid dan fifah

ina,wani dan nawar

anak aishah

ani dan anak

tengah tunggu giliran nak ambik makanan

ani dengan anaknya….sebijik cam emak dia

anak aishah,,,,buas sikit yang ni…..

stories sikit pasal reunion kawan2 lama yang bertempat di pusat membeli-belah sunway piramid pada 19/10/08 di chiken buffet,yang disertai lebih kurang dalam 12 orang,balik ke zaman lampau time sekolah2 dulu..time tu masing2 gila-gila,lepas je habis sekolah masing2 buat hal sendiri,yang belajar ada yang kerje terus pun ada.tup-tup dengar2 dah ada yang nak kahwin..benda baikkan nak bina masjid.beberapa tahun kemudian ni lah gambar nya ..aku je belum kahwin lagi…baru tunang……kadang2 tu jelous gak tengok yang bawak anak kehulu-kehilir..bahagia sangat.